Sunday, February 25, 2007

Bolasepak Tidak Jadi Ke Arsenal?

Berita Harian hari ini melaporkan lagi dan mengesahkan tentang projek latihan skuad bolasepak negara dengan Arsenal. Pengesahan ini dibuat sendiri oleh Robert Alberts, Pengarah Kejurulatihan FAM. Baca beritanya di sini.

Saya baru menghubungi pihak di Arsenal untuk mendapat maklumat mengenainya. Saya menggunakan orang hubungan yang saya kenali. Ketika ini, tiada siapa yang tahu mengenainya.

“Saya menghubungi Arsenal untuk bertanyakan persoalan itu, untuk mengetahui jika ada pihak yang tahu mengenai program latihan untuk skuad berkenaan,” Demikian dipetik kenyataan Robert Alberts.

Petikan dari Hertfordshire Mercury ;

An Arsenal spokeswoman said: "We have no knowledge of this training camp or these proposals. I can categorically say that we have not been approached by the Malaysian government."

Apa dah jadi? Beberapa minggu lalu sebuah akhbar tabloid melaporkan bahawa projek Pusat Latihan Sukan Prestasi Tinggi di Brickendonbury belum tentu boleh berfungsi pada bulan April nanti memandangkan pelan untuk menaikkan taraf TARRC itu belum lagi diluluskan oleh pihak berkuasa kerajaan tempatan di sana iaitu East Herts Council.

Isu yang berkaitan boleh dibaca di sini dan juga.......

TRAINING STINT FOR NATIONAL UNDER-16 FOOTBALL TEAM - Arsenal says it’s unaware of proposal

Gunners 'on target' to train Malaysian team

High-performance centre for M'sian athletes in London a non-starter?

Has Najib been deceived?

Sports centre tells tale

No comments:

AFFILIATE

Powered By Blogger